mini-torrons "salats"
No vull que s'acabi el dia d'avui, dia de trobades i àpats familiars sense passar a desitjar un BON NADAL a la meva família virtual. I ho faig amb aquests torronets salats, que han estat la meva felicitació gastronadalenca d'aquest any. Sorprenen... però són increiblement bons!
Necessitem:
- 400g de xocolata al 70% de cacau
- 100g de mantega
- 50g d'un bon oli d'oliva verge, un DOSiurana.
- 150g de blat de moro fregit i salat.
Trinxem el blat de moro amb la picadora, TMX o qualsevol altre robot que tinguem, no massa petit, i a poder ser que ens quedin trossos de diferents mides. El reservem.
Desfem la xocolata en una cassola plana, de cul gruixut, a foc molt lent ( número 1 de la placa lenta). Hi afegim la mantega i l'oli i quan estigui tot ben emulsionat hi barregem el blat de moro picat i ho remenem bé.
Ho posem en motlles de silicona i ho deixem refredar, ara que fa fresqueta, a temperatura ambient, fins que es prengui bé. Ho desemmotllem i ja ho tenim a punt.
I amb aquesta proposta a més d'un BON NADAL per a tots participo al Memòries d'una cuinera d'aquest mes de desembre, que com no pot ser de cap més manera ens ha posat de deures fer torrons.
Bona proposta, sí. Podria funcionar com a petit four, la teva delícia.... bones festes, Dolça!
ResponSuprimeixMuy buenos con este punto salado.
ResponSuprimeixFelices fiestas
Cocinando con Montse
Et retorno la felicitación, peque sento dins el meu cor formar part de la teva familia blogaire.
ResponSuprimeixBon Nadal!
I fantàstics bombons!
Què originals aquests torrons salats, una combinació sorprenent i deliciosa. Bones festes.
ResponSuprimeixHola Dolça, tens unes mans per a cuinar que son la llet, expressió del méu poble.....i que tinguis una exida de any molt bona, salutaçións paco
ResponSuprimeixho he provat i es delicios!! bones festes!!
ResponSuprimeixUn any vaig fer una combinació semblant de xocolata i kikos i quedava bníssima :)
ResponSuprimeixMolt bon Nadal i que passis unes bones festes!
Molt bona combinació un mosset bonissim.
ResponSuprimeixFeliç Any Nou
Gràcies Gloria gran per a fer-me sentir part d'una família virtual que és fantàstica. M'ha agradat molt aquesta proposta. Caurà! En dança la trobada per al dia 22 de febrer!
ResponSuprimeixUna bona entrada d'any, que segur que estaràs rodejada de neu!
Nani
salats!!! um m'encanta la idea d'afegir-hi quicos!!!! moltíssimes gràcies guapa per participar. Petonets i feliç any nou!!!!
ResponSuprimeixDolça!!! Aquests bombons...no tardaré gaire en fer-los! Són molt originals...
ResponSuprimeixEt desitjo un bon 2014!!!!
Petonets ebrencs,
Olga
Aquests dies anem carregats de tot, de feina, de menjar, de cansament, mig malalts i tot, però vull desitjar-te un Bon Any. Petons.
ResponSuprimeixUna bona proposta i ben original!!! Salutacions
ResponSuprimeixSon minis però molt ben fets i han de ser boníssims!!
ResponSuprimeixFeliç any nou!
aquesta combinacio es deliciosa...
ResponSuprimeixfeliç 2014!!
aquesta combinacio es deliciosa...
ResponSuprimeixfeliç 2014!!
Hola Gloria. Espero que hayas pasado unas estupendas fiestas de Navidad y que hayas disfrutado mucho en el fin de año. Le pido a 2014 que te traiga todo lo mejor y como también están a punto de llegar los Reyes Magos les he pedido que sean muy generosos contigo y que te dejen muchos regalos. Espero que me hagan caso jj.
ResponSuprimeixEstos miniturrones que has hecho deben ser todo un manjar. De buena gana me hubiera comido unos cuantos pero creo que ya no deben quedarte. ¡Lástima! Para otra vez será.
¡¡¡Feliz Año!!!
Un abrazo
Una recepta molt original, segur que són boníssims!
ResponSuprimeixMolt bo aquest torró salat!! Super original!! Feliç 2014! Petonets!
ResponSuprimeix